Zaznacz stronę

Aktualnie realizuję cykl szkoleń „Współpraca oparta na empatii“ dla sieci supermarketów Lewiatan F.H.U. Łukasik.

Właścicielom firmy i jej pracownikom zależy, by zarówno wewnątrz firmy jak i w kontkacie pracowników z klientami panował szacunek, wzajemne zrozumienie i dążenie do współpracy. W trakcie warsztatów uczestnicy mają okazję doświadczyć czym jest empatia w formie gier szkoleniowych, przyjrzeć się schematom w zachowaniu utrudniającym współpracę (np. w sposobie komunikowania się), a następnie  wypracować sposoby reagowania prowadzące do porozumienia i satysfakcji. Ważnym elementem warsztatów jest analiza jakości współpracy w firmie, zbudowanie wizji tego, jak uczestnicy chcą, by było i jak mogą to sobie zapewnić. Na zakończenie warsztatów każda z grup wychodzi z planem działania. Po pierwszych dwóch szkoleniach obserwuję rezultaty i się uśmiecham. I już czekam na kolejne szkolenia. Empatia w biznesie ma głęboki sens. Dla mnie to bardzo inspirujacy kierunek zmian. Zwiększa efektywność i satysfakcję. I przybliża nas do świata w jego najlepszej wersji.